Rize MTAL öğrencilerinden ASSİSTT'e eğitim gezisi

TAKİP ET

Rize Merkez Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi öğrencileri için Assistt Çağrı Merkezi'ne eğitim gezisi düzenlendi.

Okulun Halkla İlişkiler ve Organizasyon Hizmetleri alanı öğrencileri için düzenlenen eğitim gezisine Okul Müdürü Haydar Çakır, Müdür Yardımcısı Ali Kaya ve Halkla İlişkiler alan şefi Semih Uyan eşlik etti.

Assistt Çağrı Merkezi, Türk Telekom, TTNET, Tivibu, Mhrs Hastane Randevu, THY gibi kurumların internet teknik destek, kota ve paket değişikliği işlemleri, bilet satışı, rezervasyon, bilgi danışma gibi pek çok işlem için çağrı merkezi hizmeti veriyor.

Okul Alan şefi Semih Uyan gezi ile ilgili yaptığı açıklamada, "Okulumuz Halkla İlişkiler Alanı olarak öğrencilerimize diksiyon, beden dili, etkili iletişim teknikleri ve müşteri ilişkileri gibi derslerle Çağrı Merkezi Elemanı ve Müşteri Hizmetleri uygulama alanına yönelik eğitimler veriyoruz. Hem fiziksel yakınlık hem de okul-sektör içeriğinin yakınlığı fırsatı kullanılarak eğitim ve istihdam noktasında birlikte hareket edilmesi faydalı olacaktır.” dedi.

Okul Müdürü Haydar Çakır ise; Assistt’in işe alım sürecinde özellikle lise mezunlarına destek ve öncelik vererek sosyal gelişime sağladığı desteğin yanı sıra Türkiye ekonomisine de önemli bir katkı sunduğunu söyledi.

Çakır, Rize Assistt Çağrı Merkezi Müdürü Şenol Ak ile yaptığı görüşme sonucunda yakın zamanda imzalanacak protokol ile eğitim, staj ve istihdam konularında iş birliği yapılması için adımların atılacağını ifade etti.